TMRD-1119: همسر 60 ساله اوساکا که در انجمن فارغ التحصیلان همسر بی گناه در کیوتو هدف قرار گرفت "معلم، من خجالت می کشم ..."

Osaka's 60-year-old wife who was targeted at the alumni association Innocent wife in Kyoto "Teacher, I'm embarrassed ..."

این وب سایت فقط برای بزرگسالان است

حداقل 18 سالت شده؟

(یا سن اکثریت قانونی در حوزه قضایی که از آن شما در حال دسترسی به این وب سایت)

با کلیک کردن بر روی "من موافقم"، شما را خوانده و درک بیانیه بالا.

نه
...
DVD-ID: TMRD-1119
تاریخ انتشار: 07/22/2022
زمان اجرا: 94 دقیقه
بازیگر زن: Asami Kudo, Yayoi Iriyama
استودیو: Atena Eizou
در انتظار او را به بازگشت به هتل پس از حزب اول همکلاسی که در گذشته به حال له در او بود. او به من گفت که می خواهد برای مدتی با من صحبت کند، و من به هوتل رفتم. - "الکل نمی نوشند و شما را احساس عجیب و غریب" "ما در حال حاضر بازنشسته، شما مانند آن احساس نمی" با این حال، مردی که شهوت انگیز بود وقتی که کودک او را دوست داشت یک زن رسیده شد گفت: "به من نشان دهید که من می خواستم در آن زمان را ببینید!" - به اذعان به منطقه ای که در آن قرار دارد، مکیده شده، و آن را ترک بیچو بیچو کنید. - او معلم خود را که با او مهربان بود وقتی که او یک دانش آموز برای اولین بار در مدت زمان طولانی ملاقات کرد، و او تصمیم گرفت برای رفتن به هتل خود را به دلیل او می خواست به بازگشت کتاب او در آن زمان قرض گرفته شده است. "حالا که من یک بزرگسال محترم هستم، من بهترین کار خود را به عنوان یک مادر و همسر انجام می دهم" "در واقع، من رابطه شوهرم را پیدا کردم ..." انگیزه های نهان معلم با ظاهر یک دانش آموز آرام و بی گناه که برای مدت طولانی مشکل شده است احیا می شود ...، "معلم، من زمان زیادی ندارم، می توانید اجازه دهید یک بار این کار را انجام دهم!" - وقتی که من آن را به نزاع و خزیدن دانش آموز در چهار دست و پا، "من تصور خود را در حالی که برگزاری گچ در lectern" "نه، من هرگز مانند آن لیسیده شده است" و دانش آموز شرمنده ... دو قسمت ضبط شده است.