SORA-464: امتیاز مغز شو برای تنها یک ماه، دردسر ساز ترین، emo ترین رویداد سری مغز شو ● اما نه این رویداد! گوشی های هوشمند قدرت دولتی چیست؟

Brainwashing privilege for only one month, the most troublesome, the most emo brainwashing series event ● But not the event! What is a state power smartphone?

این وب سایت فقط برای بزرگسالان است

حداقل 18 سالت شده؟

(یا سن اکثریت قانونی در حوزه قضایی که از آن شما در حال دسترسی به این وب سایت)

با کلیک کردن بر روی "من موافقم"، شما را خوانده و درک بیانیه بالا.

نه
...
DVD-ID: SORA-464
تاریخ انتشار: 06/01/2023
زمان اجرا: 124 دقیقه
بازیگر زن: Mitsuki Nagisa
استودیو: Yama to Sora
باکره با یک گوشی هوشمند مورد تایید دولت است و باید یک جنگجو. به عنوان بخشی از اقدامات برای مبارزه با میزان تولد فوق العاده پایین جهانی، دولت رسما تصمیم گرفته است تا "گوشی های هوشمند با یک برنامه" را به مردانی که می توانند بر اساس محاکمه آغفته شوند، توزیع کند. در نتیجه، ناگاتا، یک شاگرد باکره کسل کننده که بالاخره امتیاز برگزاری این رویداد را فقط برای یک ماه بدست آورد. اولین کسی که او با او همسان شد میتسوکی ناگیسا بود، یک دختر زیبا که به تازگی به یک مکتب جدید منتقل شده بود. او یک سایه در جایی دارد، و به هر دلیلی، او قطعا یک سنجاب است. ناگاتا که چنین چیزی را نمی داند، معتقد است که این یک رویداد به عنوان یک موضوع البته خواهد بود، و به او نزدیک می شود و او را به نام این رویداد آغوز می کند ● . من در آن زمان نمی دانستم که برخورد من با او آغاز یک حادثه بزرگ بعد بود ...