MIMK-134: هنر شگفت انگیز است! اصلی: کشنده افسانه Asanagi زندگی می کنند اقدام اقتباس از یک هیولا کار با مجموع تجمعی از 40,000 نسخه! رابطه برده استاد که با خواب آور آغاز می شود!

The art is amazing! Original: Fatalpulse Asanagi A live-action adaptation of a monster work with a cumulative total of 40,000 copies! A master-slave relationship that begins with hypnometic!

این وب سایت فقط برای بزرگسالان است

حداقل 18 سالت شده؟

(یا سن اکثریت قانونی در حوزه قضایی که از آن شما در حال دسترسی به این وب سایت)

با کلیک کردن بر روی "من موافقم"، شما را خوانده و درک بیانیه بالا.

نه
...
DVD-ID: MIMK-134
تاریخ انتشار: 11/16/2023
زمان اجرا: 120 دقیقه
بازیگر زن: Ena Satsuki, Nanami Yokomiya
استودیو: MOODYZ
[من هرگز چنین کار پر حادثه ای ندیده ام! ] تنظیم غیر منتظره است که می آید در وسط داستان و ترکیب قریب به اتفاق قربانیان داستان که تبدیل 2 و 3 در پایان! همراه با آن، صحنه شهوانی با حس برجسته ای از برتری است که رفتار دو دختر به عنوان اشیاء ترکیب شده است! من با مراقبت از خواهرم و دختر همسایه ام به من داده شد، و من به عنوان یک حاکم حاکم بود، اما من در امتحان شکست خورد و زندگی سقوط بود. خواهران کوچکترم که قبلاً به من علاقه می کردند، حالا بزرگ شده اند تا بچه های ماده ای شوند که با من به عنوان یک کج و مغالنگ رفتار می کنند. وقتی که من سعی کردم به استفاده از برنامه برای خواهران چنین، من به سرعت یک پسر سازگار شد. خودسر، قوی ● درج، شات واژن، ادرار کردن، خفه کردن ... من انجام شد آنچه من می خواستم به انجام به عنوان من می خواستم، اما ...؟